Ilustracja

Reklama w kilku kadrach komiksu.

Zawsze kiedy scrolluję facebooka i natknę się na komiks, wracam i mimowolnie go czytam. Dlaczego tak się dzieje? Myślę, że komiksy tak przyciągają ponieważ są zwykle bardzo krótkie, potrzeba więc zaledwie kilku sekund żeby je przeczytać i szybko zaspokoić swoją ciekawość. Komiks reklamowy to dobra alternatywa dla wideo. Kiedy jesteśmy w biegu, jedziemy autobusem, stoimy w kolejce, prędzej przeczytamy krótki komiks niż zatrzymamy się dłuższym filmie.

Zamiast ciągle udostępniać, dodaj swój własny komiks.

Wiele fanpejdży chętnie zapożycza sobie popularne memy, komiksy i śmieszne obrazki krążące po internecie. Nie ma w tym nic złego, jeśli tylko odpowiednio oznaczamy w poście autora obrazu (a najlepiej w ogóle jak tego autora zapytamy o zdanie, zrobi mu się bardzo miło!). Myślę, że takie rzeczy pozytywnie wpływają na odbiór fanpejdża, pokazują, że za tym wszystkim stoją ludzie tacy jak ci, którzy dany fanpejdż śledzą. Jednak czymże różnimy się wtedy od Małgosi, czy innej Zosi czy innej firmy kiedy udostępniamy to samo…?

Aby wybić się, chyba warto pomyśleć nad własną serią memów, komiksów firmowych. Oczywiście odpowiednio spersonalizowanych do branży Twojej działalności i do tego co lubią Twoi obserwatorzy, klienci. Wtedy nie ma szans, że pomylą was z kimś innym, bo ilustracje w Twoich postach będą niepowtarzalne!

Close Menu